موج رسا
کد خبر: ۸۷۶۹
تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷

به گزارش موج رسا, یکی از مسافران پرواز مشهد به تهران هواپیمایی آتا در اعتراض به وضعیت نامناسب پرواز خود به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: در این پرواز یکی از صندلی های فروخته شده به مسافران شکسته و از جای خود خارج شده بود.اما مسولان این شرکت با بی توجهی به سلامت مسافران این پرواز  بلیط صندلی فوق را بفروش رساندند و هنگامی که مهماندار این پرواز با اعتراض مسافر مواجه شد گفت که این صندلی توسط مسافران شکسته شده و شرکت بی تقصیر است!

حال سوال اینجاست با وجود آگاهی مسولان پروازی این شرکت هواپیمایی ،بلیط مذکور برای چه بفروش رسیده است؟آیا در بروز خطرات احتمالی ضریب ایمنی و سلامت مسافران به خطر نمی افتد؟

 

 
 

مطالب مرتبط:
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر شمـا: